Zatrudnianie tymczasowe niesie ze sobą wiele korzyści. Utrzymanie ciągłości pracy bez względu na okoliczności, szybkie dostosowywanie się do zmian na rynku pracy, oszczędność czasu i pieniędzy, to niezaprzeczalne zalety. Z drugiej strony jednak możesz się zastanawiać, czy ktoś, kogo zatrudniasz na krótko, na pewno będzie efektywnym pracownikiem. W Smart Solutions mamy sposoby, by to sprawdzić.

Co robimy w Smart Solutions, by zapewnić Ci wysoką jakość pracy zatrudnionych tymczasowo?

Współpracując ze Smart Solutions, możesz czerpać korzyści z zatrudniania pracowników tymczasowych, do minimum ograniczając związane z tym ryzyko. Wszystko dzięki stosowanym przez nas procedurom. Jak to wygląda w praktyce?

Stosujemy wieloetapową rekrutację

W Smart Solutions rekrutacja pracowników tymczasowych rozpoczyna się jeszcze przed podjęciem działań poszukiwawczych. Aby znaleźć odpowiednich kandydatów, zaczynamy od poznania przedsiębiorstwa naszego klienta od środka. Interesują nas kultura organizacyjna firmy, jej wartości i misja, warunki zatrudnienia, wymagania wobec kandydata, charakterystyka danego stanowiska pracy i wiele więcej. Dzięki temu z jednej strony wiemy kogo szukać, a z drugiej – możemy zweryfikować, czy oferta współpracującego z nami pracodawcy spełni oczekiwania potencjalnego pracownika. To uczciwy układ, prawda?

Rekrutacja pracowników w naszym wykonaniu to także staranna weryfikacja kwalifikacji i kompetencji kandydatów. Wstępny kontakt i rozmowa kwalifikacyjna przez telefon lub online, opracowanie i przeprowadzanie testów kompetencyjnych czy też dokonywanie pre-screaningu kandydata to tylko niektóre z naszych metod działania.

Chcesz wiedzieć więcej o rekrutacji? Przeczytaj: Rekrutacja pracowników ze Smart Solutions. Co zyskujesz?

Wspieramy pracowników tymczasowych

Po zrealizowaniu procesu rekrutacji i selekcji kandydatów nie zapominamy ani o naszych klientach, ani o pozyskanych dla nich pracownikach. Naszym priorytetem jest utrzymywanie kontaktu zarówno z kandydatem, jak i z jego pracodawcą. Dlatego w pierwszych tygodniach pytamy o wrażenia, potrzeby, poziom satysfakcji. W razie konieczności wyjaśniamy wątpliwości i rozwiązujemy ewentualne problemy. Chcemy, aby pozyskany przez nas pracownik dobrze odnalazł się w nowym miejscu pracy i szybko wdrożył się do wypełniania swoich zadań. Z drugiej strony nadzór nad jakością pracy pracowników tymczasowych i informacje zwrotne od firm, z którymi współpracujemy, pozwalają nam działać efektywnie, spełniać oczekiwania i doskonalić obsługę w zakresie rekrutacji pierwszorzędnych kandydatów.

Czytaj też: Jakie informacje powinna przygotować firma, która chce rekrutować pracowników za pośrednictwem agencji?

Szeroko zakrojona, wieloetapowa rekrutacja pozwala nam pozyskać uczciwych, rzetelnych, odpowiednio wykwalifikowanych, solidnych i zmotywowanych do pracy kandydatów. Wsparcie pracowników tymczasowych przez Smart Solutions sprzyja budowaniu pozytywnych relacji i lojalności pracownika wobec firmy, zapobiegając dużej rotacji. Z kolei nadzór nad jakością pracy pracowników pozwala uniknąć obniżenia standardów pracy przez osoby, które nie odnajdują się w nowym miejscu zatrudnienia.